Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!!

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 9 miesiąc temu #29

  • ma Avatar
  • ma
onego czasu jak p. Wawryka był starostą brzeskim wpadł na pomysł naprawy miejscowej oświaty, i w tym celu zlikwidował stare liceum, wysoko notowane w małopolskim światku edukacyjnym, i utworzył swego rodzaju dwa, a nawet trzy w jednym, czyli tzw. zespół szkół. Co z tego wyszło, to od wielu lat już wiemy, kiedy to co ambitniejsza i zdolniejsza młodzież do liceum dojeżdża do TARNOWA LUB BOCHNI, skąd w wyniku wyższego poziomu nauczania mają zdecydowanie większe szanse na dobrą uczelnię. W Bochni np. już kolejny rok klasa, prawie w całości utworzona z brzeskiej młodzieży uzyskuje jeden z wyższych wskaźników przyjęć na wyższe, dobre uczelnie. Jak budowano cały ten Zespół Szkół?,- to już osobne kuriozum, szczególnie prawne, i na pewno nie winno być opisywane w tym dziale. Czy nasze dzieci, w celu uzyskania w miarę dobrego wykształcenia muszą emigrować do sąsiednich powiatów?, dlaczego za nieudolnosć władzy ma płacić moje, Twoje dziecko?, czy mniejsze szanse na uzyskanie dobrego wykształcenia przez nasze dzieci są elementem polityki p. Wawryki?- teraz realizującego się na stanowisku burmistrza!

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 9 miesiąc temu #47

  • bryś Avatar
  • bryś
ma napisał:
onego czasu jak p. Wawryka był starostą brzeskim wpadł na pomysł naprawy miejscowej oświaty, i w tym celu zlikwidował stare liceum, wysoko notowane w małopolskim światku edukacyjnym, i utworzył swego rodzaju dwa, a nawet trzy w jednym, czyli tzw. zespół szkół. Co z tego wyszło, to od wielu lat już wiemy, kiedy to co ambitniejsza i zdolniejsza młodzież do liceum dojeżdża do TARNOWA LUB BOCHNI, skąd w wyniku wyższego poziomu nauczania mają zdecydowanie większe szanse na dobrą uczelnię. W Bochni np. już kolejny rok klasa, prawie w całości utworzona z brzeskiej młodzieży uzyskuje jeden z wyższych wskaźników przyjęć na wyższe, dobre uczelnie. Jak budowano cały ten Zespół Szkół?,- to już osobne kuriozum, szczególnie prawne, i na pewno nie winno być opisywane w tym dziale. Czy nasze dzieci, w celu uzyskania w miarę dobrego wykształcenia muszą emigrować do sąsiednich powiatów?, dlaczego za nieudolnosć władzy ma płacić moje, Twoje dziecko?, czy mniejsze szanse na uzyskanie dobrego wykształcenia przez nasze dzieci są elementem polityki p. Wawryki?- teraz realizującego się na stanowisku burmistrza!

Bo łatwiej rzãdzić matolkami i dlatego przeszkadza w wykształceniu dzieci!

Prawda 10 lata 9 miesiąc temu #56

  • Aleksander Avatar
  • Aleksander
Wawryka dobiera sobie Ludzi słabych merytorycznie, bo mu nie zagrożą i łatwo się takimi steruje ale na tym traci całe Miasto i jego Mieszkańcy. Trzeba to zmienić i widzę po tym nowym niezależnym Forum że zaczął się pewien proces odważnych osób które mówią nie tej Władzy. Mamy Posła z Brzeska i co przygląda się biernie od lat tej degradacji Miasta i korubcji Urzędników.

Prawda 10 lata 8 miesiąc temu #159

  • Nauczyciel Avatar
  • Nauczyciel
My młodzi nie mamy pracy a wiele osób może odejść na Emeryturę ale jest klika i przykleili się do stołków. Tylko nowy Burmistrz nie umaczany ma szansę rozbić tę Klikę, mieszkańcy na to czekają.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 7 miesiąc temu #829

  • świadomy obywatel Avatar
  • świadomy obywatel
Dobre wykształcenie nie jest całkowitym i jedynym elementem mającym wpływ na udane i pomyślne życie. Oczywiście niezbędnym jest zaistnienie cały szereg innych przesłanek, jak uwarunkowania genetyczne, środowiskowe, ale również posiadanie zwykłego życiowego szczęścia. Jednakże wszystkie te wymienione w dalszej kolejności warunki nie mają prawa zaistnieć bez tego pierwszego, czyli wykształcenia, i nie chodzi o to, że każdy musi mieć wyższe wykształcenie, gdyż na równi niezbędni dla społeczeństwa są krawcy, murarze, mechanicy etc. Problemem naszym, w Brzesku jest to, iż pozbawiliśmy się lekko i bezmyślnie szansy dobrego przygotowywania młodych ludzi do elitarnych szkół wyższych. Zrobili to nasi rodzimi politycy, a nie żadni obcy okupanci, a my siedzimy cicho jak mysz pod miotłą. Naszym wspólnym interesem jest powrócić do koncepcji indywidualnego liceum, a nie jakiegoś tworu-zespołu przygotowującego do niewiedomo czego.

aZaLkhNMHqEmjpqoOe 10 lata 7 miesiąc temu #1107

  • Rey Avatar
  • Rey
Hehehe, byłem, widziałem i oglądałem. Ale fakt faketm, nie z takiej perspektywy i to co na tych rewelacyjnych fotkach ujęliście to jakoś mi umknęło. Tylko dla czego mojej łezki nie widzę??Rewelka, warto mieć takie zdolności, gdybym do swojej pasji /motory/ mf3gł jeszcze dołożyć jedną to by była fotografika i może wasze zdjęcia jako wzorce.Pozdrawiam i do kolejnego razu

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 6 miesiąc temu #1553

  • Ryba psuje się od głowy Avatar
  • Ryba psuje się od głowy
Myślę, że problemem NIE JEST połączenie tych dwóch szkół, tylko nieudolność dyrekcji.
Zauważcie, że nasze 2 szkoły średnie (liczę tylko te z Brzeska) generalnie powolutku się topią we własnym bagnie.
Przyczyna jest prosta: DYREKTORZY!
Dyrektorzy niekompetentni, lubujący się w tonach biurokracji, prowadzący olewający stosunek do swoich obowiązków, prezentujący politykę miłości do ucznia i nienawiści do nauczyciela.
Na porządku dziennym jest
1. Zasypywanie nauczycieli biurokracją.
2. Wymuszanie (głównie szantażem) na nauczycielach wstawianie dobrych ocen i broń Boże nie wstawianie jedynek.
3. Brak asertywności względem napastliwych rodziców i wizytatora kuratorium (ten osobnik też ma tutaj swój udział, bo swoje obowiązki rozumie w jeden sposób: "jestem adwokatem ucznia i za wszelką cenę będę go bronił, nawet wbrew prawu i logice").
4. Systematyczne podkopywanie autorytetu swoich nauczycieli - choćby przykład w postaci BEZPRAWNIE przeprowadzonego PONOWNEGO egzaminu poprawkowego w jedynce, czy też napuszczanie klas i rodziców na nauczycieli (dwójka).
5. Szczucie na siebie nauczycieli nawzajem (tutaj prym wiedzie dyrektor z dwójki).
6. Bezprawnie narzucane nauczycielom eksperymenty i durne pomysły przez dyrektorów, tak jakby się na wszystkim znali.

W najgorszej sytuacji w naszych szkołach są ambitni, pracowici i asertywni nauczyciele, czyli generalnie gatunek na wymarciu bo oni w pierwszej kolejności wylecą z roboty, albo po prostu uciekną na emeryturę.

Niestety nic się nie zmieni, dopóki nie zostanie zmieniona dyrekcja tych szkół od naczelnych po wicedyrektorów!
Na to się jednak nie zanosi, bo jak widać: POWIATOWI NIE ZALEŻY NA POZIOMIE NAUCZANIA!
Efekty????? Najzdolniejsi i już średniaki uciekają do Bochni!
O TO CHODZIŁO, drodzy urzędnicy? Im więcej uczniów ucieknie, tym mniej do utrzymania na miejscu?

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 6 miesiąc temu #1622

  • ola Avatar
  • ola
ranking szół średnich w małopolsce- czy ktoś zna ?

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 5 miesiąc temu #1649

  • asada Avatar
  • asada
www.perspektywy.pl/portal/index.php?opti...13&Itemid=208&page=1

To jest ogólnopolski ranking techników. Licea też tam znajdziesz.
W zestawieniu jest tylko Zielonka na 105 miejscu. Szkoła sklasyfikowana dzięki ubiegłorocznym wyniku z matury. Wynik wypracowali nauczyciele, których dyrektor chciał pozbawić w szkole etatów (łącznie 24 osoby). Tak w podziękowaniu za solidną pracę.
Ani liceum z ZSP1 ani technikum ZSP1 nie znalazło się w gronie 250 najlepszych szkół w kraju.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 5 miesiąc temu #1650

  • asada Avatar
  • asada
Wśród techników małopolskich Zielonka była na miejscu 13, technikum w ZSP1 na 39 miejscu. Moim skromnym zdaniem ZSP1 popełniło kardynalny błąd wyrzucając matematykę z puli przedmiotów rozszerzonych. Niestety to wpłynęło na ich pozycję w rankingu, bo matura z przedmiotów ścisłych jest najwyżej punktowana. Zielonka punktuje też lepszymi wynikami z egzaminów zawodowych, zwłaszcza klasy budowlane, i mechatroniczne zdają wysoko.
Kuleje też dosyć mała asertywność nauczycieli ZSP1 względem dziwnych pomysłów dyrekcji. Niestety im więcej dyrektor się wtrąca nauczycielom do ich pracy tym bardziej opłakane skutki. To tak jakby menedżer salonu Audi wtryniał się i tłumaczył mechanikowi jak ma samochody naprawiać.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 4 miesiąc temu #2121

  • ola Avatar
  • ola
jest rzeczą absolutnie niedyskusyjną i konieczną podniesienia poziomu nauczania w LO w Brzesku, tak aby stało się konkurencyjne dla podobnych ośrodków w Bochni i w Tarnowie, że nie wspomnę już o istniejących szkołach w niektórych gminach powiatu brzeskiego. Jeżeli można być w miarę zadowolony z poziomu nauczania w Technikum, gdzie z uwagi na prestiż szkoły młodzież się garnie, to tego samego niestety nie można powiedzieć o LO. Aktualny stan rzeczy jest pochodną poczynionych kiedyś reorganizacji w tworze pod nazwą Zespołu, i wiemy już teraz, że te połączenie niczego dobrego nie przyniosło. Najwyższy czas na przywrócenie poprzedniego stanu, czyli wyłącznie LO i walka o podniesienie prestiżu szkoły.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 4 miesiąc temu #2170

  • Gdzie ten zadowalający poziom? Avatar
  • Gdzie ten zadowalający poziom?
ola napisał:
jest rzeczą absolutnie niedyskusyjną i konieczną podniesienia poziomu nauczania w LO w Brzesku, tak aby stało się konkurencyjne dla podobnych ośrodków w Bochni i w Tarnowie, że nie wspomnę już o istniejących szkołach w niektórych gminach powiatu brzeskiego. Jeżeli można być w miarę zadowolony z poziomu nauczania w Technikum, gdzie z uwagi na prestiż szkoły młodzież się garnie, to tego samego niestety nie można powiedzieć o LO. Aktualny stan rzeczy jest pochodną poczynionych kiedyś reorganizacji w tworze pod nazwą Zespołu, i wiemy już teraz, że te połączenie niczego dobrego nie przyniosło. Najwyższy czas na przywrócenie poprzedniego stanu, czyli wyłącznie LO i walka o podniesienie prestiżu szkoły.
Czy dobrze rozumiem: jesteś zadowolony z poziomu nauczania w technikum przy ZSP1??? W TYM TECHNIKUM? Technikum, które jest na 33 miejscu w Małopolsce, podczas gdy Zielonka na 13?
W technikum, gdzie taki przedmiot jak matematyka na poziomie rozszerzonym jest nauczany TYLKO w technikum informatycznym? Gdzie w techniku handlowym rozszerzonym przedmiotem jest chemia, podobnie jak w technikum reklamy? W techniku logistyku rozszerzają angielski i geografię.
Zielonka stawia na matematykę, fizykę, informatyką a jedynka w technikach na chemię (o co chodzi z tą chemią?) i geografię.
Gdzie ten poziom z "którego można być zadowolonym"?
Oddzielną kwestią poziomu jest to jak uczą strategicznych przedmiotów takich jak matematyka, fizyka, geografia w naszych ukochanych gimnazjach. Wejdźcie sobie na stronę www. ewdu. edu.pl i poszukajcie wskaźników dla gimnazjów. Jest takie gimnazjum w gminie Brzesko, które co roku wypada gorzej na egzaminach a z przedmiotów ścisłych osiąga powoli dno i to nie bynajmniej katolik - bo to dnem było już od dawna.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 4 miesiąc temu #2217

  • ola Avatar
  • ola
Czy dobrze rozumiem: jesteś zadowolony z poziomu nauczania w technikum przy ZSP1??? W TYM TECHNIKUM? Technikum, które jest na 33 miejscu w Małopolsce, podczas gdy Zielonka na 13?
W technikum, gdzie taki przedmiot jak matematyka na poziomie rozszerzonym jest nauczany TYLKO w technikum informatycznym? Gdzie w techniku handlowym rozszerzonym przedmiotem jest chemia, podobnie jak w technikum reklamy? W techniku logistyku rozszerzają angielski i geografię.
Zielonka stawia na matematykę, fizykę, informatyką a jedynka w technikach na chemię (o co chodzi z tą chemią?) i geografię.
Gdzie ten poziom z "którego można być zadowolonym"?
Oddzielną kwestią poziomu jest to jak uczą strategicznych przedmiotów takich jak matematyka, fizyka, geografia w naszych ukochanych gimnazjach. Wejdźcie sobie na stronę www. ewdu. edu.pl i poszukajcie wskaźników dla gimnazjów. Jest takie gimnazjum w gminie Brzesko, które co roku wypada gorzej na egzaminach a z przedmiotów ścisłych osiąga powoli dno i to nie bynajmniej katolik - bo to dnem było już od dawna.[/quote]

ale oczywiście chodziło o Zielonkę, użyty uprzednio przeze mnie skrót myślowy wprowadził pewne zamieszanie i uczynił przy okazji liderem Technikum przy Zespole, a tak nie jest, gdyż poziom jest tam tak samo niezadowalający jak w LO. Jeszcze raz powtarzam w poprzednim tekście pozytywna opinia dotyczyła Technikum na Zielonce.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 4 miesiąc temu #2244

  • asdf Avatar
  • asdf
ola napisał:
ale oczywiście chodziło o Zielonkę, użyty uprzednio przeze mnie skrót myślowy wprowadził pewne zamieszanie i uczynił przy okazji liderem Technikum przy Zespole, a tak nie jest, gdyż poziom jest tam tak samo niezadowalający jak w LO. Jeszcze raz powtarzam w poprzednim tekście pozytywna opinia dotyczyła Technikum na Zielonce.

Dokładnie. Jeszcze kilka lat temu z Zielonki się śmiano a jedynka była cacy. Teraz nagle role się odwróciły. Jak widać nie warto obniżać lotów i spadać z poziomem nauczania. Przechowalnie młodzieży kończą mizernie i jedynka właśnie jest tego przykładem.

jak można dobre zepsuć i nawet tego niezauważyć!!! 10 lata 3 miesiąc temu #2257

  • Przegląd Regionalny Avatar
  • Przegląd Regionalny
Co sądzicie o tym organie który jest opłacany z budżetu Miasta, bo ja dzisiaj go przeczytałem i jako mieszkaniec Brzeska poczułem się jak bym mieszkał na Białorusi.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Time to create page: 0.157 seconds
Zasilane przez Forum Kunena ::